12 kwietnia 2016 roku Robert Prusiński objął funkcję dyrektora polskiego oddziału Nissan Sales Central & Eastern Europe jako „Country Director of Poland".

 

Robert Prusiński ma 22 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej. Na początku związany był z marką Peugeot, piastując kierownicze stanowiska w obszarach związanych ze sprzedażą, marketingiem i rozwojem sieci w oddziałach firmy w Polsce, Rosji oraz centrali w Paryżu.

 

W styczniu 2011 roku rozpoczął pracę w Nissanie – w regionalnej centrali firmy w Budapeszcie zajął stanowisko dyrektora marketingu na Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. W kwietniu zeszłego roku został mianowany dyrektorem handlowym Nissan Sales Central & Eastern Europe, a od kwietnia bieżącego roku połączył tę funkcję ze stanowiskiem dyrektora polskiego oddziału firmy.

 

Obejmując nowe stanowisko Robert Prusiński powiedział: „Moje główne wyzwania na nowym stanowisku to wzmocnienie pozycji marki w rankingach sprzedaży i realizacja planów firmy w zakresie obsługi posprzedażnej oraz stałego wzrostu jakości obsługi klientów.”

 

Robert posiada ogromne doświadczenie w zakresie zarządzania strukturami oraz współpracy z sieciami dystrybucji. „To właśnie znajomość funkcjonowania wielu działów z różnych poziomów pozwala zrozumieć i dotrzeć do sedna spraw i skutecznie stawiać czoła wyzwaniom” – dodał.

 

Robert Prusiński ma 45 lat, jest żonaty i ma niespełna roczną córkę. Jego pasją są podróże i fotografia, mówi biegle 3 językami (francuski, angielski i rosyjski).

 

 

 

 

Nissan Sales Central & Eastern Europe powstał w lipcu 2005 r. z połączenia 4 rynków – Polski, Czech, Słowacji i Węgier – w jedną organizację (Regional Business Unit) z centralą w Budapeszcie.

http://www.newsroom.nissan-europe.com/pl/

@NissanPolska
/* */